Je profiel?

Voor june.: Afhankelijk van je studies en belangstelling krijg je een pakket op maat, met naargelang je talent en oriëntatie vooral schrijfopdrachten en copywriting, maar ook fotografie of video/audio. Je leert ook hoe je een netwerk uitbouwt, gaat naar persconferenties en events, en neemt normaal ook altijd deel aan één of meerdere buitenlandse persreizen en opdrachten.
Je bent een laatstejaarsstudent journalistiek, communicatiemanagement, digital storytelling, fotografie en/of audiovisuele technieken (podcast, video).

Voor the content crew: Ons content agency is twee jaar oud en heeft een aantal belangrijke partners in vooral horeca en travel. Daarvoor verzorgen wij op dagelijkse basis social media, copy en andere vormen van content en strategische communicatie. Hier zijn we vooral op zoek naar copywriters, digital marketeers en social wizards. Interesse in en een basiskennis van de culinaire sector is een plusje, meertaligheid Frans/Engels een extra plusje.

Waar kom je terecht?
the content crew en june. huizen in een nagelnieuw kantoor, in het Tondelierproject in Gent. Je bent er welkom in een voltijds of hybride (deeltijds thuis) model. We aanvaarden vrije en vaste stages voor de periodes september – december, januari – april en april – juni 2024. Je collega’s heten Eline, Jasmina en Toni, en we lusten op vrijdag graag een glas wijn. (We zetten ook een wonderlijke kop koffie!)

Wat moet je doen?
Eenvoudig. Van zodra je je zinnen op june. of the content crew hebt gezet, stuur je ons een mailtje via hey@june.be of hello@thecontentcrew.be. Je stuurt een curriculum en foto mee, en een motivatie als je die nuttig acht. Wees origineel. Je komt immers nadien op een creatieve plek terecht.

Wat is ons long term commitment?
We gebruiken heel vaak de boutade dat je in het zwembad gegooid wordt maar sowieso zwembandjes meekrijgt. Onze stages zijn uitdagend en wellicht niet voor iedereen weggelegd. Maar op deze manier kun je ook maximaal presteren en je tegelijk oriënteren. Wat wil je na je laatste jaar doen? Verder studeren? De arbeidsmarkt op? En waar liggen je sterktes en zwaktes? Dat vinden we samen allemaal uit. Jongeren begeleiden is onze sociale opdracht en dus deel van ons mission statement. #stewardship

june.

Ontdek nog meer artikels over ...